Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΥΠΕΡΑΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ



ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Υπερμαραθώνιος αλληλεγγύης
20-09-2010

'Κάποια στιγμή -ειδικά στην άνοδο- κουράστηκα πολύ, απογοητεύτηκα, όμως είπα θα συνεχίσω. Τόσος κόσμος στήριξε την προσπάθεια, έπρεπε να την ολοκληρώσω'. Ο 45χρονος Χανιώτης Θανάσης Βογιατζάκης διέτρεξε μέσα σε 10 ώρες και 55 λεπτά κάθετα τον Νομό περνώντας μέσα από τα Λευκά Όρη και φτάνοντας σε υψόμετρο ακόμα και 2.453 μ. πριν καταλήξει στα νότια παράλια, στο Λουτρό. Ο υπερμαραθώνιος του βετεράνου αθλητή, που πραγματοποιούνταν για την ευαισθητοποίηση των πολιτών πάνω στο θέμα της ενίσχυσης των συσσιτίων της Σπλάντζιας, τα οποία προσφέρουν δωρεάν τροφή και ιατρικές υπηρεσίες σε πάνω από 100 άτομα, συγκίνησε πολύ κόσμο που προσέφερε τον οβολό του.
Ο αθλητής ξεκίνησε στις 4 προχθές το πρωί από την πλατεία της Σπλάντζιας, όπου και τον αποχαιρέτησαν περίπου 50 άτομα. Τρέχοντας αρχικά στην άσφαλτο, έπειτα στον χωματόδρομο και στη συνέχεια στα μονοπάτια προσπάθησε να εκπληρώσει τον στόχο του. 'Αυτή ήταν και η δυσκολία της διαδρομής, τα πολλά επίπεδα και η συνεχής άνοδος. Στα 35 χλμ. έπρεπε να κάνω και μια ανάβαση 400 μέτρων για να φτάσω στην κορυφή. Η κούραση ήταν πολύ μεγάλη. Είχα μαζί μου πολλούς φίλους που με περίμεναν σε διάφορα σημεία για να μου δώσουν νερό, να μου κάνουν παρέα', λέει ο Θανάσης, που εκφράζει τα ειλικρινή του ευχαριστήρια στον Ορειβατικό Σύλλογο Χανίων και σε όλους όσοι συνέδραμαν στην προσπάθειά του. 'Η στήριξη του κόσμου με έκανε να θέλω περισσότερο την εκπλήρωση του στόχου. Αρκετοί στο τραπέζι που κάναμε δύο ημέρες πριν το ξεκίνημα της προσπάθειας ήλθαν και μου έσφιξαν το χέρι, κάποιος μου έκανε δώρο ένα κρητικό μαχαίρι, πράγματα που ειλικρινά με συγκίνησαν και μου έδωσαν δύναμη', υπογραμμίζει ο δρομέας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου