Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

ΕΣΦΑΞΑΝ ΑΡΝΙΑ


ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ
Πέταξαν σε χωράφι σφαγμένα αρνιά!
Από: Γιώργος Κώνστας
Δημοσιεύθηκε στις: 21-04-2011

Τέσσερα σφαγμένα αρνιά και δεκάδες δέρματα πέταξαν άγνωστοι σε αγροτική έκταση στην Ανω Αγία Μαρίνα.
Οι άγνωστοι είτε για ζωοκλοπή είτε για λόγους αντεκδίκησης έσφαξαν τα αρνιά, ο ιδιοκτήτης των οποίων αναζητείται και τα πέταξαν σε χωράφι με ελιές στη θέση Δρυγιάς, ανάμεσα στον τέως Δήμο Νέας Κυδωνίας και στον Πλατανιά.
Τα νεκρά ζώα πετάχθηκαν στο χωράφι του κ. Aντώνη Κουτσογιαννάκη, ο οποίος και ειδοποίησε τις Αρχές.
'Με ενημέρωσαν ότι στο χωράφι μου βρίσκονταν νεκρά πρόβατα. Ηρθα και τα είδα· είναι της ράτσας «βάτσικα» και ειδοποίησα την Αστυνομία, που μου είπαν ότι μέχρι και το απόγευμα της Μεγάλης Τετάρτης δεν είχε γίνει καμία καταγγελία για ζωοκλοπή στην περιοχή', ανέφερε στα 'Χ.Ν.' ο κ. Κουτσογιαννάκης. Τα πρόβατα πρέπει να σφάχτηκαν πριν από δύο ημέρες και χθες το απόγευμα η δυσοσμία ήταν ανυπόφορη για όποιον πλησίαζε τη συγκεκριμένη περιοχή.
'Αποτελεί ντροπή για τον τουρισμό αυτό που συμβαίνει, γιατί από τον δρόμο μπροστά από το χωράφι μου περνάνε καθημερινά πολλοί τουρίστες που πάνε περπατώντας από Αγία Μαρίνα προς Πλατανιά. Ειδοποίησαν και τον Δήμο Χανίων και από ό,τι έμαθα είπαν να τα θάψω εγώ. Δεν μπορώ εγώ, ένας άνθρωπος 80 χρονών, να θάψω τα πρόβατα που πέταξαν στο χωράφι μου. Καλώ τον Δήμο και τα συνεργεία του να παρέμβουν', ανέφερε ο κ. Κουτσογιαννάκης.
Οπως εκτίμησε ο κ. Κουτσογιαννάκης 'ίσως να πρόκειται για περίπτωση ζωοκλοπής, γιατί πετάχθηκαν και δέκα δέρματα αρνιών και ένα κατσίκας ή τράγου, που σημαίνει ότι έγδαραν κάποια ζώα και αυτά που πιθανόν δεν ήθελαν ή δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα πέταξαν ολόκληρα. Ισως να είναι και ζήτημα αντεκδίκησης, αλλά όλα αυτά θα τα βρει η Αστυνομία'.
Στην περιοχή δεν έχει αναφερθεί ξανά ανάλογο περιστατικό πέραν από κάποιες μικροκλοπές και επιθέσεις αδέσποτων ζώων σε πρόβατα και κατσίκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου