Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Τα παράπονα των τουριστών Δημοσιεύθηκε στις: 28-09-2012 » Οι Υπηρεσίες Ελέγχου Ποιότητας, το Υγειονομικό, η Τουριστική Αστυνομία ρίχνουν καμιά ματιά στο Διαδίκτυο και πολύ συγκεκριμένα σε μεγάλα τουριστικά site όπως το 'Trip Advisor'; Μάλλον όχι, γιατί διαφορετικά δεν εξηγείται πώς τα παράπονα επισκεπτών των Χανίων δεν φαίνεται να βρίσκουν ανταπόκριση. Γιατί για ορισμένες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στα Χανιά υπάρχουν δεκάδες καταγεγραμμένες καταγγελίες με έντονα παράπονα για θέματα τιμών, ποιότητας, αλλά και συμπεριφοράς. Δεν μιλάμε για 1 - 2 παράπονα, αλλά για δεκάδες καταγγελίες, ενυπόγραφες οι περισσότερες! Οι ελλείψεις προσωπικού στις Υπηρεσίες που προαναφέραμε είναι γνωστές, όπως επίσης είναι γνωστό ότι συνήθως κινητοποιούνται μετά από έγγραφη ή τηλεφωνική καταγγελία σε αυτές. Ομως, όταν οι καταγγέλλοντες είναι ξένοι που έφυγαν από τα Χανιά με μια πολύ αρνητική εντύπωση εξαιτίας της συμπεριφοράς πολύ κακών επιχειρηματιών, δεν πρέπει να λειτουργήσουν αυτεπάγγελτα; Γιατί ορισμένοι μπορεί να ενδιαφέρονται μόνο για το πώς θα «αρπάξουν» πιο πολλά από τον επισκέπτη, ωστόσο, δεν μπορούν με τη στάση τους να δυσφημούν το σύνολο των επαγγελματιών του τουρισμού, που στην πλειοψηφία του προσπαθεί να κάνει καλά τη δουλειά του... Γ.ΚΩΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου