Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ Θύμα κλοπής οδηγός ταξί Γράφει: Γιώργος Κώνστας - 9 Δεκεμβρίου 2013 9:54 πμ - Σχολιάστε taxi Θύμα κλοπής έπεσε μία Χανιώτισσα οδηγός ταξί. Συνελήφθησαν δύο επιβάτες που κατηγορούνται ότι την έκλεψαν και βρέθηκαν πάνω τους το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που της αφαίρεσαν. Ωστόσο, η γυναίκα αναζητά ακόμα το πορτοφόλι της, καθώς έχει μέσα το δίπλωμά της που είναι απαραίτητο στην εργασία της και μια κάρτα τράπεζας. Το περιστατικό συνέβη το βράδυ του Σαββάτου. Οπως εξηγεί η ίδια στα “Χ.Ν.” «όλα άρχισαν στις 10.35 το βράδυ του Σαββάτου όταν μπήκαν στο ταξί δύο άτομα, νεαροί Μαροκινοί και μου έδωσαν ως προορισμό τη Χαλέπα, αόριστα χωρίς να λένε ακριβώς πού. Είχα το τσαντάκι μου μπροστά, αλλά επειδή είχε διάφορα πράγματα μέσα δεν έκλεινε καλά. Tη στιγμή που έκανα επιτόπια αναστροφή στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου και γύρισα όλο το κεφάλι μου αριστερά κατά 99% πήρε το τσαντάκι ο διπλανός και το έδωσε στον πίσω που αφαίρεσε 140 ευρώ που είχα μέσα». «Στη συνέχεια και φτάνοντας στη Χαλέπα» όπως επισημαίνει η οδηγός ταξί «στην πλατεία της Ευαγγελίστριας τους ρωτάω “εδώ σας αφήνω;”. Στην αρχή μου λένε “ναι”. Επειτα αφού μιλάνε μεταξύ τους στη γλώσσας τους μου λένε “όχι πιο πάνω”. Σταμάτησα στην παλιά “Πρόβα” τους κατέβασα, τους γύρισα 1 ευρώ ρέστα από 5 ευρω και έφυγα για το σπίτι μου. Εκεί βλέπω ότι μου έλειπε το τσαντάκι με το πορτοφόλι και το ποσό των 140 ευρώ. Το δήλωσα στην αστυνομία και γύρισα στο σημείο που τους είχα αφήσει μαζί με τους αστυνομικούς. Εντελώς τυχαία περνούσε ένας πολίτης που ρώτησε τι ψάχνουμε και μόλις έμαθε μας είπε για τους δύο νεαρούς μ’ αυτά τα χαρακτηριστικά. Τους σταμάτησαν λίγο μετά την “Ευαγγελίστρια” όπου τους αναγνώρισα, πήγαμε στο τμήμα βρέθηκαν τα 100 ευρώ πάνω τους, καθώς νωρίτερα είχαν μπει σε κάποιο άλλο δρόμο και άφησαν κάποια χρήματα. Αυτοί δεν αποδέχθηκαν ότι έκαναν κάποια ληστεία αλλά συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στο κρατητήριο. Παρακαλώ, όποιος βρει το πορτοφόλι ειδικά με το δίπλωμά μου να το παραδώσει στις Αρχές καθώς είναι σημαντικό για την εργασία μου». Read more: http://www.haniotika-nea.gr/thima-klopis-odigos-taxi/#ixzz2n0Vp81yk Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου